Ako ste ikada ispustili telefon iz ruke, a on se razbio, vjerojatno su vam poznate cijene takvih popravaka.

Kako biste neopterećeno uživali u korištenju svog mobitela ili tableta, zaštitite ga od mehaničkih oštećenja već od 50,00 kn/godišnje.
Pokriva sve štete koje mogu nastati nepredvidivim slučajevima kao što su kratki spoj, požar, provalna krađa, nepažnja vlasnika uređaja (pad, lom, tekućine)...

Mi smo se odlučili u ponudu uvrstiti Platinum premium zaštitu koja svim našim kupcima mobilnih uređaja omogućuje da se "zaštite" od eventualnih troškova koji mogu nastati u nepredvidivim slučajevima.

Osiguranje mobitela

ZAŠTO PLATINUM PREMIUM ZAŠTITA?

 

  1. dobivate dodatnu profesionalnu podršku u slučaju kvara Vašeg elektroničkog uređaja
  2. kupnjom PLATINUM PREMIUM ZAŠTITE dobivate sigurnost tijekom životnog vijeka proizvoda
  3. neke vrste PLATINUM PREMIUM ZAŠTITE štite kupca i od najvažnijih dodatnih rizika koji su povezani s određenim tipovima proizvoda.
  4. pokriva štete van zakonske obveze proizvođača
  5. dobivate sigurnost u trajnost i funkcionalnost Vašeg elektroničkog uređaja i nakon roka u kojem Vam to jamči proizvođač (do 2 godine)
  6. brzo rješavanje šteta

 

KOJU VRSTU POKRIĆA PLATINUM PREMIUM ZAŠTITE MI NUDIMO?
 

PLATINUM PREMIUM ZAŠTITA - MOBITELI I TABLETI


Obuhvaća mehaničke štete nastale za vrijeme trajanja osnovnog proizvođačkog jamstvenog (garancijskog) roka, kojeg određuje i izdaje proizvođač uređaja, a koje su nastale slučajnim oštećenjem uređaja uz participiranje/sudjelovanje u troškovima popravka za štete nastale nepažnjom korisnika (pad, lom, tekućina).
 

KAKO OSTVARITI PRAVO NA PLATINUM PREMIUM ZAŠTITU?


Nakon štetnog događaja/kvara elektroničkog uređaja potrebno je poduzeti sljedeće radnje:

  1. ako je uređaj pod tvorničkim jamstvom štetu treba prijaviti ovlaštenom servisu ili prodavatelju kako bi se dijagnosticirao kvar
  2. ako je uređaj pokriven PLATINUM PREMIUM ZAŠTITOM a dijagnosticirani kvar ne spada pod uvjete tvorničkog jamstva štetni događaj/kvar potrebno je u roku od 10 radnih dana prijaviti Platinum projektu d.o.o. putem e-maila: [email protected], na besplatni info telefon 0800 61 61 ili faxom na +385 1 6999 445 prilikom prijave štetnoga događaja/kvara potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:
  • kopiju obrasca PLATINUM PREMIUM ZAŠTITE
  • račun kupnje predmetnog uređaja na kojem je navedena i naknada PLATINUM PREMIUM ZAŠTITE
  • kopiju tvorničkog jamstva
  • popunjenu i potpisanu prijavu za ostvarenje prava iz PLATINUM PREMIUM ZAŠTITE (str. 4 ovog obrasca) 

    3. nakon što Platinum projekt d.o.o. zaprimi cjelokupnu dokumentaciju od kupca i ovlaštenog servisa kreće se u obradu štete te se nakon odrađenog procesa evaluacije šteta prihvaća/odbija (ako nije pokrivena PLATINUM PREMIUM ZAŠTITOM) te se ovlaštenom servisu upućuje nalog za servisiranje predmetnog uređaja ili se kupca obaviještava da je šteta odbijena.

 

Kako uključiti Premium zaštitu?

Na našim prodajnim mjestima možete prilikom kupovine novog uređaja zatražiti i ponudu za Premium zaštitu. Naši prodajni savjetnici će vam objasniti kako i u kojim situacijama možete ostvariti prava na pokriće iz Premium zaštite.

Opće uvjete Premium zaštite možete pogledati ovdje.


Iskoristite ovu jedinstvenu mogućnost u svim ALO ALO poslovnicama i zaštitite svoj mobilni uređaj.

Osiguranje mobitela

Komentari(0)
Odgovori na komentar
Ostavite svoj komentar

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na vaš komentar.
Nema komentara.